Velkommen til bloggen min

torsdag 30. oktober 2014

Jeg vant en stor fotokonkurranse med en "ensom båt" !


I dag var jeg så heldig å vinne en internasjonal fotokonkurranse der det er 13 000 medlemmer. Jeg er bare så stolt. Det er sånn at man først kårer de 30 beste som går til finalen, deretter plukker man 6 vinnere som er "topp seks", og så er det ett bilde som vinner til slutt og som blir coverbildet. Jippi! Det ble mitt! Jeg har vunnet én gang før i løpet av to år, så det er klart at jeg føler meg beæret og også ydmyk fordi det er veldig mange bra bilder som deltar i konkurransen fra hele verden. 
Jeg legger link ut her : 

Bildet mitt ble først plukket ut blant de 30 beste og gikk til finalen og vant top seks! Så vant jeg hele konkurransen og fikk coverbildet på New Color, og jeg føler meg både ydmyk og beæret. Det er fryktelig vanskelig å få coverbildet her, og jeg siterer hva jeg skrev på gruppa og til de som har plukket ut bildet mitt :
I just have to say a BIG THANK YOU to NEW COLOR and Inge Hahne for this honor that you have picked my photo as a winner. I feel deep gratitude and humility!! THANKS! 
Cover photo for "Violet and Blue", 29th October 2014
Selection by Inge Hahne
Photo by Kjersti Holst
Many congrats, dear Kjersti - great photo!

Jeg tar med meg det gode som skjer både i andres og i mitt eget liv! Heldigvis skal det mye mindre til å gjøre meg glad. Hverdagsgledene ruver tross alt høyest. 

Tusen takk til deg som har tittet innom bloggen min! 

4 kommentarer:

  1. Gratulerer!! Nydelig bilde :-)

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Caro Enrique!

      Thank you so much! Obrigado! Foi agradável escrito!! I appreciate it very very much!!

      Best regards kjersti

      Slett