Velkommen til bloggen min

tirsdag 1. juli 2014

Vakre, magiske og fascinerende Skagen



Her kommer noen bilder fra Skagen.  Siste kvelden forsvant den helt blå himmelen jeg hadde opplevd i to uker, det kom skyer, det kom dramatisk lys med spennende farger. Det lyse, stillferdige landskapet endret seg til et eventyrlandskap som var både magisk og fascinerende.
Jeg har hatt to av mine beste uker på svært mange år. Jeg føler dyp takknemlighet. Jeg har opplevd så mye, har tatt så mange bilder, og plukker ut noe av det jeg syns var finest.




























Takk til deg som besøker bloggen min!


10 kommentarer:

  1. Dejligt album ... der er kommet endnu en skagens-kunstner :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Anker! Det var meget hyggelig skrevet av deg!! Jeg blir helt rørt her! Tusen takk :) Jeg vil gjerne tilbake til Skagen, og jeg håper jeg er underveis. Beste hilsen fra Kjersti

      Slett
  2. Utrolig vakkert med det lyset som du har fått så godt fram i bildene dine! Har vært i Skagen en gang og da var det sol sol sol! :) Jeg vil gjerne tilbake også!
    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Astrid! Så koselig å lese kommentar fra deg, tusen takk! Og så koselig at du syns jeg har klart å formidle det vakre lyset i Skagen. Det var bare sol nå også, i to uker i strekk. Siste kvelden kom det skyer, og jeg måtte storme ut med fotoapparatet mitt. Håper du også får komme tilbake dit engang. Ha en fin uke, og fortsatt god sommer. Jeg skulle gjerne flyttet omtrent der du bor, forresten! :) Klem fra kjersti

      Slett
  3. Nydelig bilder. En sann fornøyelse å se på. Klem fra Tove Lindquist Andersen. :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tove, du er alltid så oppmerksom, det varmer, tusen tusen takk:) :) Klem fra Kjersti

      Slett
  4. Ikke så rart at mange kunstnere finner veien dit. Nydelige bilder!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Sollemor:) Helt sant, hit drar kunstnerne, jeg har blitt inspirert, og håper jeg kan inspirere også :) klem fra Kjersti

      Slett
  5. Fantastisk flotte bilder! En ekte skagenkunstner er født

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, du er vel grei,, Åshild, tusen takk:) God sommer og gratulerer med dagen som har vært. Kjersti

      Slett