Velkommen til bloggen min

fredag 28. mars 2014

Vårfornemmelser og proteiner i spinalvæsken


I dag er det en skikkelig vårdag med sol. Jeg syns dette bildet, tatt i fjor, passer godt. Dessuten skjer det mange hyggelige ting i livet til mine nærmeste!!

Samtidig har jeg selv proteiner i spinalvæsken, og der skal altså ikke proteinene være. Jeg tok spinalpunksjon i høst med flere andre undersøkelser, og nå er jeg kalt inn til ny undersøkelse. Er jo godt at helsevesenet følger med. Men det er ingen hyggelig undersøkelse, en veldig lang nål stikkes inn et sted ved korsryggen. Tre ganger måtte de stikke for å få ut væske forrige gang. Men det er til å holde ut.
Jeg gikk rett hjem for å se undersøkelsen vist på youTube, og jeg sperret opp øynene da jeg så hvor lang nålen var og hvor langt den stakk inn.

Ønsker alle en riktig god helg!

2 kommentarer:

  1. Håper de finner ut av det. Den nåla hørtes lite hyggelig ut......

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Sollemor, de finner ikke ut av det, dessverre, men det er vel et "funn" som allerede viser at jeg er alvorlig syk og har vært det i mange mange år :) GOD HELG fra kjersti

      Slett