Velkommen til bloggen min

onsdag 4. september 2013

Jeg feiret bursdag med familien----koselig var det!

 Jeg har hatt bursdag. Ikke noe rundt tall, men et tall som forteller om at man er middelaldrende og vel så det.

Sigmund lagde en veldig koselig dag for meg. Den startet med at han hadde kjøpt en gave som han satte i underetasjen  og som jeg måtte se på mens han styrtet på dør og skulle på jobb i går morges. Jeg fikk en epson super fargeskriver som jeg nå kan skrive ut bildene mine på. Jeg skjønte hvorfor han var så raskt ut av døra, han visste jo at jeg ville ha den pakket ut og montert. Så jeg lo godt, og sov i mange timer og hvilte meg opp til kvelden. Da kom familien min. Det var veldig godt å være sammen. Vi er en veldig liten familie.

Her er bare en kort "rapport" og med noen få bilder lagt ved.

Jeg fikk alt jeg ønsket meg, to minnepenner, datamus, klær og smykker og før helgen fikk jeg nydelig dusjgele og te og lys!

Viktigst av alt: Å kjenne varmen og nærheten til de menneskene jeg er glad i. Det var min pappa, bror med samboer. Min bonusniese med samboer og faren til min brors samboer og min kjære nevø og Sigmund. Været var aldeles strålende.

Jeg må innrømme at jeg tenkte på mamma! Jeg husker så godt alt hun har fortalt om dagen da jeg ble til, hvor lykkelig hun og pappa var. Hun døde for snart 5 år siden. Men jeg kjente en takknemlighet for at hun ga meg dette vidunderlige livet.












Takk til deg som er innom bloggen min! Ha en fin dag!


4 kommentarer:

  1. Takk for at du lar oss slippe til på bursdagen din. Koselig å se. Klem Tove Lindquist Andersen.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig kjersti at jeg fikk "komme inn " og lese dine fine ord:)kosrlig og höre at du fikk alt du önsket deg,og at du har hatt en superfin dag med dine:)
    .
    Sov godt:)Godnatt:)

    Maysan...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Maysan, så koselig at du er innom her da! Tusen takk for kommentar, sove godt, ha en fin morgendag, klem fra Kjersti

      Slett