Velkommen til bloggen min

torsdag 6. juni 2013

Sara besøkte Shira--og de ble skikkelig gode venner!


Forleden var jeg på besøk i Ytre Enebakk. Venner hadde fått seg hund, en blanding av labrador og rottweiler. Verdens skjønneste valp på 12 uker. Jeg må jo bare skryte av Sara: Hun er verdens snilleste og mest tålmodige hund, det går fram av bildet over her. Valpen hoppet på henne og bet, og Shira hadde munnen full av pelsen til Sara, og Sara fant seg i det. Men så kom de på baksiden av huset på plenen, og da så jeg hvilken fart Sara har, hun løp kjempefort. Valpen klarte ikke å holde følge, så der følte Sara seg litt overlegen.

Vi koste oss veldig, og jeg tok bilder selvsagt. Jeg besøkte moren til min beste venninne og mannen til moren i et aldeles koselig hus i skogen. I går var Sara i skogen med noen naboer og deres hunder, i to timer hadde de løpt og kost seg. Hjem kom en fornøyd Sara som sov resten av kvelden. Det er nesten så jeg tror hun ville hatt godt av å ha en søster eller bror, men jeg tror ikke tiden er inne for å skaffe én hund til.

Men her kommer et utvalg av Shira og Sara som møtte hverandre for første gang og ble gode venner!


Og jeg måtte jo ta noen skikkelig valpebilder, og det er nesten rart å tenke på at for ett år siden var Sara like liten eller enda mindre men på samme alder:


Det er bare å slå fast at hun er ubetalelig søt!








Det er fart over Sara'n min.




Takk for at du kom innom bloggen min! Nyt sommeren!


6 kommentarer:

  1. Heisann. Er en dame nordfra som ofte er innom bloggen din for å nyte de flotte bildene du deler med oss.Er hobbyfotograf selv men klarer aldri å få bildene mine så klare som du gjør.Herlige dyre og naturbilder. ønsker deg en god sommer og gleder meg til neste innlegg. Hilsen fra Anna.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anna! Så koselig at en av de som er innom bloggen min, uten at jeg vet det, skriver en kommentar! Tusen takk! SÅ koselig at du nyter bildene. Artig at du også fotograferer! Du tar nok fine bilder, skal kikke på bloggen din:) Åh, takk for fine ord om bildene mine. Ønsker også deg en riktig god sommer! Det kommer flere innlegg, beste hilsen fra Kjersti

      Slett
  2. Hej Kjersti!
    Så roligt att din hund fått en kompis! Låter som Sara är riktigt snäll, som låter kompisen bita till lite grann! :) Och fina bilder är det i vanlig ordning så klart1

    Våra sångsvanar ruvar fortfarande, men jag är rädd att andra par har avbrutit sin häckning. Tror att de blivit störda av dessa eländiga tjuvfiskare som är överallt. Tråkigt, tycker jag.
    Kram och ha en fin helg! /Pia

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei kjære Pia! Så koselig at du er innom bloggen min:) Ja, Sara har fått en kompis! Ja, Sara er veldig snill og tålmodig. Kompisen er jo bare noen få uker, og en valp må man regne med at biter litt:) Tusen takk for godord om bildene mine.

      Ja, sangsvanene hos dere er fantastiske, og nå med barn også. Åhh, har noen avbrutt i sin parring. Ja, jeg så bilde du hadde lagt ut av en tjuvfisker. Så frekke folk er, og å ødelegge den fine og naturlige faunaen skulle bøtelegges skikkelig! Ja, det ER tråkigt.

      Klem og god helg til deg også! ) Kjersti

      Slett
  3. Så herlige bilder av Sara og Shira. Kan ikke få rost bildene dine godt nok. Vidunderlige øyeblikk. Sara var kjempetålmodig - virkelig god er hun. Shira er jo skikkelig valp, og det kommer jo frem av oppførsel og bevegelser, hehe. Hun har et blikk man kan drømme seg bort i <3
    Stor klem fra Mona

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Mona, ja, må bli herlige bilder av to så herlige hunder.) Tusen takk for rosen!! Snille du! vidunderlige øyeblikk, ja, det må man bare nyte i alle livets situasjoner. Ja, Sara var tålmodig, men det skal en voksen, harmonisk hund være overfor en valp. De skjønner at det er en liten baby) :) Shira er skikkelig baby ja, verdens skjønneste og et blikk som man må være temmelig hard for ikke å smelte av:) Og drømme seg bort i :) <3 Stor klem fra kjersti

      Slett