Velkommen til bloggen min

mandag 17. juni 2013

Mitt ene bilde fikk sølvplassering i NM i naturfoto


Ja, ikke at det er noen stor bragd, men dette bildet (over) fikk sølvpoeng i NM i naturfoto arrangert av "Villmarksliv". Det er flere gullbilder, sølvbilder og bronseplasseringer, og det kåres en runde hver måned i løpet av et år, og den med flest poeng vinner. Nå er jo dette ikke noe jeg deltar i hver måned, så jeg får bare kose meg med at noen syns bildet mitt var ganske bra.  Det er dyktige fotografer som deltar der.

Under her kommer mine andre innsendte bilder som fikk bronseplassering:








Takk til deg som titter innom bloggen min! Ha en fin uke!




2 kommentarer:

  1. kor flinke du er --- dette kan du ;)

    monikaklemma

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Monika, tuusen takk , så snill du er!! GOD KLEM fra Kjersti som håper du får en fin sommer, og så artig å spille wordfeud med deg:)

      Slett