Velkommen til bloggen min

fredag 29. mars 2013

Håndballkamp er gøy-særlig når en av mine favoritter spiller


Det er bare så gøy å være på håndballkamp, særlig når ens favoritter spiller. Jeg har bare TO favoritter, hun ene heter Sofie, hun andre heter Hedda. I denne kampen var det min fine venn Hedda på 11 år som spilte kamp for Holmlia mot Kråkstad. Hedda er i mine øyne lagets beste spiller, og hun var topp scorer. Topp scorer er hun veldig ofte for laget sitt. Her følger et knippe bilder, og det skulle nesten være unødvendig å skrive at Hedda er spiller nummer 10!

Det beste ved å overvære en sånn håndballkamp, er å se den utrolige spillegleden disse jentene oppviser. Det er pur glede og fair play hele veien! Hedda er den gladeste av dem alle! Iallfall i mine øyne.





Hedda i forsvar!


























Homlia vant!!! HEIA Holmlia!!



HEIA HEDDA! Takk for at jeg fikk komme på kampen din!! Det samme sier Sigmund og Sara!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar