Velkommen til bloggen min

torsdag 2. august 2012

DET GÅR BRA!


DET GÅR BRA! Ja, denne setningen rommer noe utrolig godt som har blitt formidlet til meg de siste dagene. Ikke fordi noen trodde jeg trengte å høre det, men fordi verdens skjønneste jente minnet meg på at DET GÅR BRA! Vi vet alle at det ikke alltid er sånn, men veldig ofte.
De siste dagene mine har vært fylt av en lykke jeg ikke har kjent på lenge. For meg handler ofte "lykke" om å møte mennesker som man føler noe godt sammen med. Det har jeg gjort. Uventede, gode opplevelser må man bare ta innover seg og bære med videre.


De siste dagene har vært nydelige. Vi har vært i fjortisbursdag og møtt verdens herligste "fjortis" og vi har møtt en 10 åring og en familie. Det er ikke alltid man finner klokskapen i kompliserte tanker eller blant "voksne" mennesker. Noen ganger kan budskapet være enkelt og sant og ekte, og man trenger bare å kjenne enda bedre hvor viktig det er å leve i øyeblikket. Og jeg har ledd uhemmet, masse, de siste dagene, og hatt vidunderlige samtaler.




Så moro det kan være å leve!












Det er så godt å bli minnet på at livet kan by på pur glede og til og med lykke! 


Nylig skrev jeg at jeg er glad i livet. Jeg må tilføye at jeg elsker det ukompliserte livet!





Til deg som er innom bloggen min: Jeg vil dele med deg den vakre visdommen som en jente på 10 år lærte meg i dag:

DET GÅR BRA!


2 kommentarer:

  1. Kor nydelige ord og bilder - gleder meg på dine vegner

    Monikaklemma

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Monika, du er vel god! Tusen takk for at du gleder deg på mine vegne. Jeg håper du nyter sommeren der du er, god klem fra Kjersti

      Slett