Velkommen til bloggen min

torsdag 28. juni 2012

Svanevideo del 2, da katten kom og ville jafse i seg et av svanebarna





Det er ikke mer å si enn at en det er en svart katt som er ute etter svanebarna i Enebakk. Han forsøkte å angripe, og da var det at svaneparet bare jagde vekk katten. Nå er jeg litt bekymret for hvordan det skal gå for katten kom tilbake.

Sannelig må svanene passe seg både for trafikk og katter. Håper svanebarna vil klare seg. Kan ikke katten holde seg til mus og småfugl, tenker jeg, og ikke forsyne seg i svaneflokken!!

Her har roen senket seg igjen:




5 kommentarer:

  1. Dette høres spennende ut! Men ingen video kommer fram i innlegget ditt, bare tekst......

    SvarSlett
  2. Var spennende. Videoen kommer fram hos meg. Hva slags nettleser har du? Den skulle komme fram

    SvarSlett
  3. Safari på ipaden. Kanskje jeg må prøve pcen med Internett Explorer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ok, jeg har safari både på mac og ipad og iphone og videoen spilles av, den er til og med i .mov format som er for mac:)

      Slett
    2. Grete? Nå har jeg grublet litt. Mest sannsynlig er at du ikke har installert quicktime player eller siste versjon av denne på maskinen din. Du må ha versjon 10, og når du har installert den er jeg 95% sikker på at du får sett videoene.)) Kjersti

      Slett