Velkommen til bloggen min

torsdag 7. juni 2012

Svaner ved Østensjøvannet


I går tok jeg bilder for første gang etter at kameraet mitt har vært til rens. Jeg tok ikke høyde for at de hadde endret innstillingene mine så jeg fikk ikke noe utbrentvarsel. Og når jeg kom hjem oppdaget jeg at bildene var tatt i jpg-format. Jeg tar dem alltid i raw. Men da vet jeg det til en annen gang. Det var et yrende liv ved Østensjøvannet i går. Canadagåsungene begynner å bli store. Svanene var veldig imøtekommende. Og jeg fikk se på de som merket fuglene. Kommer bilder i annet innlegg senere. Skal si Herr Canadagås bruste med fjærene når et menneske kom og tok ungen hans.






Det er alltid hyggelig ved Østensjøvannet. Man kommer alltid i snakk med folk. Det er virkelig et sted jeg kan anbefale.

Ha en nydelig dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar