Velkommen til bloggen min

mandag 4. juni 2012

Ekte søskenkjærlighet. Ekte morskjærlighet.


Disse bildene kan stå for seg selv. Det er Canadagås-unger, og søskenkjærligheten er der som i menneskenes verden. Eller kanskje enda mer enn blant oss mennesker. Helt betingelsesløst og vakkert. Det er en stund siden jeg tok bildene, tipper de har vokst. Jeg har et helt lager med bilder som jeg gjerne skulle dele her på bloggen, men tiden strekker ikke til. Helgen var veldig koselig med mye sosialt, og da får fotograferingen vente.

Det blir mor og barn også, og bare barn.

Hvem kan stå imot noe så nydelig? Det er det vakre livet som folder seg ut foran oss.




Og så mammaen med sine små:



























Ha en god uke, nyt livet og oppdag det vakre rundt oss!

8 kommentarer:

  1. Så søte :-)
    Veldig fine bilder.

    SvarSlett
  2. Hellenutten så nydelige disse gåsungene er - vidunderlige bilder, Kjersti :o)
    Klem Mona

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, er de ikke søte! Tusen takk for koselig kommentar, Mona! Klem fra kjersti

      Slett
  3. Hej Kjersti!
    Helt underbara bilder! Ungarna är ju så bedårande söta och så det härliga ljuset, oslagbart! :) De kan du nog vinna vad som helst med! Grattis, duktiga du!
    Kram Pia

    SvarSlett
    Svar
    1. kjære Pia, jeg har vært litt treg med kommentarene her:) Tusen tusen takk! Ungene er svært bedårende) Jeg syns også lyset ble fint også:)) Takk for så positiv kommentar!! Klem fra Kjersti

      Slett