Velkommen til bloggen min

mandag 12. desember 2011

Ny facebook-venn fra Portugal som likte dette bildet og noen til


Jeg deltar på noen fotogrupper på facebook der vi deler bilder med hverandre. Dette bildet her har fått mye respons, og en kvinne fra Portugal var veldig begeistret og lei seg for at hun ikke kunne dele det videre. Jeg kikket på hennes profil og så at hun har lagt ut ett av mine blomsterbilder på sin profil med mitt navn og min tekst. NOE SÅ HYGGELIG! Det skal utrolig lite til å glede meg. Men nå ble jeg glad, og så skrev vi litt, og så fant vi ut at hvis hun skulle få tilgang til dette bildet, måtte hun bli venn med meg.

Bildet er tatt ved Akerselva og ved Mølla.

Nå er jo facebookvenner en broget forsamling for de fleste av oss (noen nære, noen fjerne),  og hun her var så positiv og hyggelig, og så kikket jeg på hennes profil, og hun hadde tatt SÅÅÅÅÅ mange vakre bilder. Dem skal jeg se mer på etter hvert.

I tillegg har jeg blitt MYE bedre! Hosten er i ferd med å gi seg, det kjennes bare nydelig!

Ønsker alle en vakker adventsuke, håper at alle syke får mer energi og at de som er friske holder seg fri fra virus og bakterieinfeksjoner. Nå skal vi feire en varm, god jul. Jeg liker julefeiringen som jeg liker andre feiringer. Det spiller ingen rolle for meg om folk ser på det som en "kristen jul" eller som et "hedensk midtvintersblot".

Jeg er nok litt religiøs av meg, men julen er vakker uansett! Det er også tid for å minnes de som er døde eller de som forsvant!

Det flotte med livet er at det alltid går videre, det gjelder bare å henge seg på.

La oss prøve å fokusere på de små, gode tingene!


4 kommentarer:

  1. Det er bare helt nydelig Kjerst! Skjønner at du er stolt!

    SvarSlett
  2. Utrolig flott bilde Kjersti, vil dit jeg ooooog hehe
    ellers blir jeg ikke bedre,,,heller omvendt,,,
    God bedring til DEG!
    Klem fra Annette

    SvarSlett
  3. Kjære Annette, takk, men så leit at du ikke blir bedre, tror du ikke tiden vil være på din side? Må jo tro du blir bedre, GOD BEDRING!!! Klem fra Kjersti

    SvarSlett