Velkommen til bloggen min

lørdag 24. september 2011

Å sovne på sofaen

Er det å sovne på sofaen et klart alderstegn? Jeg har nemlig aldri sovnet på sofaen før det begynte for ett år siden. Plutselig har jeg begynt både å duppe av på sofaen, men også å falle i dyp søvn i timesvis.

I kveld var jeg innstilt på Skavlan, men på slutten av "nytt på nytt" har jeg altså falt i søvn, og akkurat nå vekket min kjære meg, og sa han skulle legge seg. "Hææ, er klokka nesten tolv", sa jeg.

Ikke får jeg problemer med å sovne på natta heller etter noen timer i drømmeland i TVkveldens beste sendetid. Nå er ikke det noe krise, jeg kan se Skavlan på nett-Tv, og jeg har oppdaget at min nye MAC sender TV-sendinger av formidabel kvalitet. Nydelige bilder, kan ikke sammenlignes med den elendige kvaliteten jeg har hatt på mine PC'er.

Dette med å falle i søvn på denne måten, det er egentlig veldig godt, for plutselig er jeg så trøtt at jeg bare MÅ sove, jeg blir bare dratt inn i søvnen og klarer simpelthen ikke holde øynene åpne.

Vel, god natt til de som fortsatt måtte sitte oppe i natten:)

2 kommentarer:

  1. Kjenner godt til dette å sovne midt i fredagsunderholdningen. Vet ikke hvor mange fredagskrimmer jeg har mistet sluttten på. Og da har jeg sittet og duppet flere ganger allerede, bare reagert hver gang mannen har prøvd i bytte kanal, for jeg har jo ikke fulgt med på Nytt på nytt, Skavlan eller hva det nå er jeg påstår jeg ser på. Og jeg trenger ikke sofa, jeg sover best i stressless-stolen, med beina på fotskammelen og et deilig dongerilappeteppa godt over meg....
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  2. Heia Grete, skjønner dette var noe du kjente deg igjen i. Hihi...mistet fredagskrimmer ja...like greit å ikke begynne å se dem. Jeg burde begynne å sette Tv'en på opptak. Men det kommer jo reprise, da, hvis man vil se. Og du har stressless, deilig da. Jeg har også begynt å duppe av flere ganger.:. ha en nydelig søndag, og takk for kommentaren!

    SvarSlett