Velkommen til bloggen min

mandag 5. september 2011

Bursdag og tropisk storm




Ja, så feiret jeg år, i all stillhet. Jeg hadde to gode venninner på besøk. Sigmund er på tur. Han skulle til Japan, men der var det tropisk storm, og han ble sittende værfast i Helsinki. Med ekstra overnatting  kom han seg videre til Hong Kong og så til Osaka der han skal holde foredrag. Nå er han iallfall framme, men som jeg sier til ham på fleip: Det betyr ulykke å reise fra sin kone på bursdagen hennes, hihi!


IMG_1305 - Kopi
kjære Grethe

Det var to gode venninner som gjorde bursdagen min veldig hyggelig selv om det ikke var stor festivitas.
Mona
kjære Mona


blomst2
Jeg fikk vakre blomster

blomst3


blomst

Jeg fikk kort i selveste postkassa, noen sms, mailer og masse hilsener på facebook. Dette var veldig hyggelig.
Mona2.
Mona

IMG_1360
jeg fikk to cd’er


grethe
Vi glemte vinflaska på bursdagen min, så den tok vi i går fordi Grethe har vært hos meg noen dager


Grethe2
Vi hadde det morsomt og koselig


IMG_1392
lys på bordet

ørretmiddag
I går laget Grethe ørretmiddag til oss, deilig!

Tusen takk til dere som gjorde bursdagen min så fin!

Ja, og så var hun her med da:

cirkeline2 kopiera


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med bursdagen! Gode venninner,god mat,blomster og vin er vel oppskriften på en vellykket kveld!
    Ha ei fin uke videre!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Grete! Ja, det var en fin kveld, ha ei fin uke du også:)

    SvarSlett