Velkommen til bloggen min

torsdag 7. juli 2011

Bursdag, koffert, havet, vannliljer og måker


IMG_4803 - Kopi kopiera
vannliljer i Stavern sentrum


Stavern er på sitt beste. Det er vakkert vær selv om det drypper litt fra himmelen i ny og ne. Det er så varmt som det kan bli i landet vårt. Det er hav, måker, yrende folkeliv. Og best av alt: Jeg har Sigmund rundt meg døgnet rundt, og det veier opp for alene-tiden gjennom vinteren.


stian med kofferten
Stian med kofferten

Bursdagen til pappa ble vellykket. Stian kom med kofferten hans (skrevet om i forrige innlegg), og det ble mat, kaker, flagg og deilig stemning.


IMG_4738
Stian og pappa


IMG_4647aa
verdens godeste nevø




IMG_4767 kopieraa_redigerad-1

IMG_4776a
Flagget nede fra stanga i kveldinga

IMG_5034 - Kopi kopiera



Stavern fyr

IMG_4832 kopiera

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder, Kjersti! Jeg ble helt betatt av bildet av staken i vannet, - og fyret da, du! For et lys! Det er så herlig at du legger ut disse flotte fotografiene du tar, så vi andre kan få ta del i opplevelsen :)

    Kos dere videre i Stavern, flott sted!

    SvarSlett
  2. Kjære Anne, tuuusen takk for en kjærkommen kommentar! Jeg falt også for staken i vannet. Og plutselig kom det flott lys mens jeg satt i strandkanten. Kos deg der du er du også, Anne!!

    SvarSlett