Velkommen til bloggen min

tirsdag 28. juni 2011

Den deilige hårklippen






bilde (2a
Bildet er tatt med mobiltelefonen



Bare for å få sagt det: Av og til er det så deilig å få klippet håret! Det var blitt langt og veldig varmt!  Dessuten fikk frisørdamen meg til å kjøpe et middel som skal gjøre håret mitt mykt og blankt. Jeg tror alltid på reklamen, haha, iallfall iblant.

Dessuten er det skikkelig sommer jo. Varmt, sol, feriestemning. Sannelig syns jeg å merke noen ekstra “energimolekyler” i kroppen min også. De ønskes hjertelig velkommen.

2 kommentarer:

  1. Är håret klippt och välskött så känner man sig glad i hela kroppen. Du ser så fin ut.

    SvarSlett
  2. Kjære PJ, tuuuusen takk for hyggelig og varm kommentar:) Du har så rett, man føler seg så vel etter å ha vært hos frisøren:)

    SvarSlett