Velkommen til bloggen min

fredag 1. oktober 2010

Kles-fangst i Larvik

Vi er fortsatt i Stavern, og i dag fikk jeg meg en tur i klesbutikken der jeg er stamkunde hver sommer. Jeg går alltid glipp av høstklærne fordi jeg bare besøker butikken i sommersesongen. I år ble det et unntak siden vi dro ned på høsten. Forresten har vi aldri visst at hytta kunne holde 25 grader inne ved hjelp av to små varmeovner. Dermed blir det flere høstbesøk her.


Butikken er en av de koseligste jeg har besøkt. Og det er så hyggelig for hver sommer sier de: "Når dere kommer vet vi at sommeren har begynt", tenk at noen sier at vi kommer med sommeren. Nydelig, ikke sant?

Det er tre søte damer i moden alder som er topp serviceminded. I dag var de kjempeoverrasket over å se oss, og vi hadde klart å "treffe" akkurat på 25 årsjubileumet til butikken, og vi fikk kaffe og marsipanbløtkake! Sigmund koste seg, drakk kaffe, spiste kake og fikk snakket om sitt sykdomsanfall! Samtidig befant jeg meg i prøverommet, og fant klær som er litt utenom det vanlige. Jeg har tatt bilder av litt av "fangsten", er SÅ fornøyd. Fargene er helt "mine", og det er også farger jeg liker å bruke når jeg syr lappesøm.

Lilla er lekkert!

vakker blåfarge syns jeg

Mer lilla og litt glam-mønster(hum, er kanskje ikke helt meg, men stilig)



falt helt for denne

Sort=alltid fint


grått er ikke en favorittfarge, men jeg kler den

Tusen takk til Hannes Mote i Larvik som er helt enestående!
(klikker du på overskriften, kommer du til butikkens hjemmeside)

2 kommentarer:

  1. Herlige klær du har kjøpt deg. DEt skulle vært meg............hihih. Deilig å få alt på ett sted. Hilde

    SvarSlett
  2. Hallo Hilde! Tusen takk! Ja, det var litt av et kles-raid! Hihi) Har bare brukt ett av plaggene. Jeg "sparer" alltid på nytt, og så blir det hengende, jeg får begynne å bruke dem:)

    SvarSlett