Velkommen til bloggen min

søndag 13. juni 2010

Skulle jeg anbefale noe musikk....


Ja, skulle jeg anbefale hittil "årets album" så må det bli Torun Eriksen's "Passage", det er så vakkert, melankolsk og inderlig og nydelige tekster. Det er den type musikk som går djupt under huden på meg.

Ja, jeg ble sittende i natten å lytte til den mens jeg gjorde et nytt forsøk på A-3, "Hunter's moon", og det ble mye plundring, men jeg syns 4. forsøk ble bedre. Det vil si at det er 5. forsøk. Jeg forsøkte å bruke omvendt applikasjon, men da ble "melonene" hengende sammen, og de skal jo være atskilte. Tror ikke jeg lager flere "versjoner" av den, ferdig, men ikke perfekt. (bilde kommer).

Legger ut bilde av min blå bargello som henger der ved havet i Stavern. Dit drar jeg snart og blir i 6 uker. Heldige meg som har hytte ved det uendelige havet. Livet er så lyst om sommeren.

4 kommentarer:

  1. Så fantastiskt vacker bargellobonad.
    Ja, havet har en vidunderlig skönhet och mystik.

    SvarSlett
  2. Tusen takk PJ.
    Havet er akkurat som du beskriver. Mystikken som tiltrekker og skremmer.

    SvarSlett
  3. Jeg har kommet helt ut av det med norsk musikk etterat jeg flyttet hit. Internet linja er ogsaa saa treg saa jeg har gitt opp proeve og se videoer eller hoere paa musikk. Synd, men saann er det...
    For et aldeles NYDELIG bargello quilt!!! Jeg maa innroemme at jeg ikke har helt sansen for de jeg har sett tidligere, synes de virker 'rotete', men dette er en veldig vakker og 'rolig' sammensetning av farger - virkelig vakkert, Kjersti! Naa elsker jeg blaatt da, saa det gjoer kanskje noe ogsaa?! :)
    Ja, du er heldig som har hytte ved sjoen, kos deg der i sommer! Haaper det blir fint vaer hos dere!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for så god tilbakemelding på denne bargelloen. Jeg har sydd flere, og denne er nok den "roligste". Haha, ja, å elske blått gjør noe. Jeg elsker også blått, men bruker det lite foruten at hytta mi går i blått i interiøret.

    Jeg syns jeg er heldig som har hytte ved sjøen, men syns du er i særklasse heldig som BOR på Mauritius, drømmestedet vil jeg si.)))) Du har vel fint vær stort sett? Ønsker deg også en deilig sommer!

    SvarSlett