Velkommen til bloggen min

mandag 17. mai 2010

Ord over grind

foto: Kjersti Holst

Stavern i mai. Her er det vakkert! Lufta er klar, havet er blått, været er skiftende, nettene er lysere, bladene blir stadig flere og grønnere, det gror og vokser. Det kjennes som om sommeren kan erklæres for åpnet.

Jeg utvikler min fotointeresse, leser en eviglang bruksanvisning til mitt fotoapparat. Tatt noen bilder, likte ett av dem godt, og vil ha det i bloggen min sammen med diktet til Haldis Moren Vesaas: "ord over grind", et av de vakreste kjærlighetsdiktene.


ORD OVER GRIND

Du går fram til mi inste grind,

og eg går òg fram til di.

Innanfor den er kvar av oss einsam,

og det skal vi alltid bli.



Aldri trenge seg lenger fram,

var lova som gjalt oss to.

Anten vi møttest tidt eller sjeldan

var møtet tillit og ro.



Står du der ikkje ein dag eg kjem

felle det meg lett å snu

når eg har stått litt og sett mot huset

og tenkt på at der bur du.



Så lenge eg veit du vil koma i blant

som no over knastande grus

og smile glad når du ser meg stå her,

skal eg ha ein heim i mitt hus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar