Velkommen til bloggen min

lørdag 8. mai 2010

A-7 Dad's plaids





4 kommentarer:

  1. Enkelheten är ofta hemligheten. Fint block.

    SvarSlett
  2. Skal si du har fått opp farten :) Dette går jo riktig strålende. Det går nok ikke fult så fort med meg......jeg er jo engelsklærer og det betyr en del retting ved disse tider :(

    SvarSlett
  3. Tusen takk; Wenche! Strålende er å ta hardt i, har sydd samme blokka flere ganger, det vil si A3. Der sydde jeg sirkel på bakgrunnstoff for at "melonene" skulle komme fram, gikk helt skeis to ganger og 7 timers forsøk. Må nok sy "melonene på bakgrunnsstoffet isteden.

    Lykke til med rettingen!! Syns du får sydd mye, og du syr jo ting som krever masse tid og tålmodighet.

    Jeg har helseproblemer der "frisk tid" er et knapphetsgode, så jeg bare gir dette tiden det tar. )

    SvarSlett