Velkommen til bloggen min

søndag 18. april 2010

Et dikt av Åse-Marie Nesse



Et av de vakre
kjærlighets-diktene. Jeg liker best dikt som har en dirrende,
melankolsk tone i seg. Poesien er skapt for melankolien og omvendt.

Teppet har jeg sydd for en tid tilbake.

KALYPSO

Eg tenner eit fyrlys for alle som elskar
for dei som ror i ring og aldri finn same rytmen
for dei som berre lyder til signal
frå framande farty
for dei som støytte på grunn i medvind
for dei som styrer etter stive sjøkart
utan å ense måkars mjuke flog
for alle som kjenner dei sju hav
og aldri lodda djupa i sitt eige hjarta

eg tenner eit fyrlys
for all villfaren kjærleik
så vegen til det lova landet
blir synleg i natt

2 kommentarer:

  1. Nydelig dikt og herlig teppe. Til å bli glad av.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du syns det!! Takk for kommentar:)

    SvarSlett